stenen, är du där?

jomen tjenis. Gårdag blev så att jag och flickorna gled iväg till storstaden. Där träffade vi kungen & drottningen. senare gled vi till karlaplan och chilla galeet. Träffade beckham som gledrunt i staden också. Senare gick vi på music galan. Neej! stop! JAG DRIVER! xD
Men som sat så drog kjag och brudarna till staden och shoppa lite, fick tag i china tofflor m.m och käka på hedliga donken. Vi drog där ifrån vid 6 tiden. Vi åkte hem till mej och åt och fixa oss. Drog till tuna C sen och gjorde en sväng förbi nova. men nova sög satt vi stack till sofie. Där slaggade vi och sen vid 11 drog jag, elvira och cicci där ifrån. Hemma hos mej sen kollade vi lite på mamma mia men sen skjussa vi hem cicci och elvira. Jag, mam o pap åkte vidare sen för att köpa en soffa(?) Lite konstigt sådär . Nu så ska jag väl göra något. veeet inte vad :S .

pussspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0