1 december

Tjenatjena. Ja somsagt var helgen great. I söndags var det ju då första advent, gud va tiden rusar fram. Igår så var det bara en chill måndag, efter plugget följde jag med Cicciluran till Sickla för att kolla på när rythmus tvåornas har deras låtuppvisningar. Vilka talanger dem har asså :)

Iallafall idag är det första december vilkte innebär att om 24 dar så är det julafton, och om 30 ett nytt år :D Härlit det haha. Aja, just nu sitter jag här med arwwwwid med fyra dubbelvn som har en barnrömpan brevid mig i datasalen. hohoho. Nejmen det är ju brytdag idag så det kan man allt klappa händerna för. Men snart eller ungefär nu så ska jag å emmsen dra ner med dem andra och äta chhhebbbabb!
hajdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0