23:13

Tjenitjeni alla glada :)
Min dag har vart rätt död,
eller mitt humör har vart rätt down på atlantens mörkaste botten där inte ens små firrar rör sig. Hehe nejmen jag har bara pms eller nått :P smajl!
Sen på senare drag drog jag till kyrkis med leno&bark.
Trevligt, ny prest o grejer var det med.
Mysigtmysigt. Sku hade rum sen, riktigt tcjill de (:
Har nu pluggat ett bra tag så jag bara längtar till min säng för att sova mig ur denna pms aktiga koma.. 
Hoppas man bara är på topp tills imorn.
Men något som iallafall får mig levande jusst nu är lasses musik.
Har aldrig vart riktigt fan av den grabben men -Solen i ögonen eller -kom går ju bara inte att missa ;P

På tal om ingenting så har vi kemi prov imorn,
det gör inte saken bättre hihi.
Atomer och sådant bullshiet.
Efter skolan blir det öppet hus på designgymnasiet i sickla tror jag.
en rolig grej till är att jag är typ delägare i något företag,
haha min papi fixa det och man kan nog få en himmla massa sedlar för det hörde jag.
Sånt är kul ! B-)
Sedan är det ju förjäkla kallt ute men det är ändå
mys tycker jag när dagrana kommit in på december.

p u s s s ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0