andra advent, mys.

Igår var det en mycke chill kväll. Jag var med elvira, cicci frida och emma. Vi drog till norrgården, träffade simon, filip och ibbe. Vi drog hem till simon sen kom manne och adam. :) Jappjapp, det var häng hos simon ett tag sen gick jag & tjejerna och simon till cicci och badade jacuzzi. Grymt härligt :D Aja, sen senare in mot natta vart det harrypotter och grejer, sånt gillar vi!

Idag vakna jag och viran runt ett, heheh vi kan sova länge vi. Vi gick till ip och gjorde lite verkstad genom attb sälja lotter. Min moder kom efter ett tag och hämta mig för jag och the family skulle se lyftslottet som sprängdes i staden. Jappjapp, den var grymt braig (:
Men nu är jag hemma och vill sova så det ska jag göra nu.
Blä att det är måndag imorn..
Günatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0