Ge mig snö eller sommar.

Helo helo världen. 
Just nu är jag helt körd, trore eller ej men jag kan nästan somna här och nu om jag skulle vilja.. Den stora grejen är att jag måste somsagt plugge till f-a-c-k-i-n-g SOprovet imorrn. Mje jag kommer faila så hårt. 

Memen, slut snackat om den saken nu. 
Yeppyepp, dagen har glidit på som alla andra tisdagar, I digg it, B-) 
Lirade volleyboll i två timmar vilket gick lysande. Nästa tisdag så ska ju alla nior möta varandras klasser.
Ja vi dunderbarn i montissori kommer nog slå igenom och sedan där efter möta Dick'n och gänget på avslutningen. Iallafall, matteprovet gick rätt good. Tycker om att lena är så frivillig till att hjälpa till med svaren för mig och dem andra när man inte kommer på vad det är, hihihi! Not okej lena.
Efter plugget så åkte jag och elvira till trafikskolan för att sitta där i tre timmar. Haha höll nästan på att dö utav trötthet där inne. Nästa träff är på torsdag då så man får väl ta och trycka ner en redbull i väskan.
Men nu ska jag lämna dumburken ståendes och läsa igenom alla papper.
puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0