Jag ska ta och skriva en önskelista snart.

Shhhooooo!
Eller Ho-ho-ho kanske man ska säga snart,
julafton börjar ju närma sig :)
Ska bli super skönt att få dra ner till Götet i några dagar,
fast kommer nog inte vara där länge för päronen har ju work to do här hemma i svettiga v-tuna,
nej jag gillare. 
I helgen har vi också lite planer som vi hoppas på.

Aja, jag vet jag vet,
inte mycket uppdateringar på sooft.blogg.se här inte men det beror på två små anledningar,
första är att det är för mycket äckligt plugg i skolan, andra grejen är att jag inte orkar.. B-)
Fast jag håller på med en annan ny blogg just nu,
men den får bara jag se och nörda mig i så länge!

Annars mår man väl bra, halva huset har ont i halsen så det förvånar mig inte om lilla jag åker på det med.
Grymt skönt att det är lov på fredag,
det är en sak man kan klappa händerna för rätt länge tycker jag :)
Dagarna har dels rullat på och blivit bra,
fick in en dag med mami i stan för att handla lite julklappar till familjen och brüdarna.
Idag ska jag och dem andra kyrkovänliga folket dra på julbal som sku håller i.

Men nu ska jag överge detta och återgå till det sociala.
Pussisar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0