swing swang swung

Ojsi,
nu är uret mycket.
Borde ligga och sussa i sängen vid det här laget för
jag har alltid en liten tendens att sluddra till i skolan,
för lite sömn ingen verksdad som min farfars mammas kompis kusin brukar säga.
(skratta)

Nejnej, dagen har iallafall vart bra,
provet gick bara bra fast jag haka upp mig på varenda fråga bara.
Nu på senare drag så var jag och besökte kyrkis och joina dem andra på sku.
Tummen upp :)
Nu äre bara att gå igenom det periodiska systemet satt man kan den
för Minna tha man har ju bestämt att det ska vara ett test imorn..bläää.
Fast det är rättså sköntish att det är lov nästa vecka.
Det kan vi ställa oss upp och klappa händerna för tycker jag (:
Woho min katt är skelögd på tal om ingenting.
chingchongplingplong♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0