onsdag

Hali halå i stugan :)
Varför måste jag allti åka på försylningar och sånt shit..
Men idag äre iaf en aning bättre, härlans det.
Dagen har faktiskt vart en chilliday.
Kom te skolan runt nio och slutade ett.
Naiis det!
Senså ägde det ju rum på ip där klassen och
dem små förskoleungarna som kicka satan på skrillor.
Åkte hem till cicciluran sen i det regniga vädret.
Vi lekte lite och åt lite och nu har den tanten
lämnat mig här, ensam , i hennes läskiga hus.
Nejmen jag måste ju hem innan kyrkan så
ja, antingen får jag gå hem vilket det lutar åt eller så
kollar jag med mami om hon är sugen på att pic me upp här
vilket jag verkligen inte tror.
Nej nu ska jag se vart min lur är.
Bamsekram.



slänger in en bit med onerepublic som cicci visade mig, rätt braig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0